Friday, October 28, 2011

melayan kawanku yang kebosanan

Assalamualaikum...
thanks to cik adik manis Nor Fazleen Zakaria sebab rajin mengetag saya dlm post dia.. tak tau apa nama game nie tapi semua sampai nombor 11.. dlm post cik Fazleen kata kena follow rule nie dulu.. *saya  tak akan follow semua ye* ..
  1. you must post these rules..
  2. each person must post 11 things about themselves in their journal..
  3. answer the question the tagger set for you in their post. and create new 11 question for the people you tagged to answer..
  4. you have to choose 11 people to tag and link them on the post
  5. go to their page and tell them you have tagged him/her
  6. no tag back!
 *Aku just nak buat rule no.2 dan jawab ape yg cik fazleen post.. sorry leen malas nak pikir soalan lagipun tak de sape yg saya boleh tag*


okey starts with 11 things about me:
  1. nama aku Nurul Dayana Bt Abdul Satar.
  2. aku budak pasir mas, kelate. org selalu kata aku mcm bukan org kelate. selalu kena cop org utara. maybe sbb byk ikut genetik abah aku yg asal kedah kot.
  3. Aku boleh dikategorikan bongsu untuk orang yang lahir dlm 1992 sbb birthday ku 30.12.1992 tapi aku sulung dlm family.
  4. aku sayang sgt dengan familiku
  5. honestly aku tak peramah dan susah nak tegur orang dulu. biasanya kalau orang start tegur baru aku banyak cakap. *tegur la aku ye* :P
  6. seorang yang susah nak share problem dgn org lain melainkan kalau tertekan sangat ataupun aku nangis je senyap2 atas katil.hehe...
  7. aku cuba untuk jadi pendengar yg setia untuk kawan2 aku if diaorang ada problems.
  8. suka benda yang simple. aku akan cuba elakan sesuatu yang menyerlah mcm something with striking color.
  9. suka warna brown n black.
  10. setakat nie aku boleh memasak makanan yang simple2 je.. nak belajar memasak lagi..huhu
  11. adik-adik aku kata aku garang. 'aku garang la sebab diaorang degil n malas'. haha.
okeyh..sekarang nak jawab soalan dari Leen nie..

1. suka aku x?? haaa...baik korang jujur! :p   
     suka ngan kamu especially time tgk kamu blur.. hehe
2. korang dah janji ngn best friend korang nak hang out esk...then tetibe,orang yg korang minat   selama ni, msj korang and ajak lepak esk..same time.. korang akan??
    tak keluar ngan sape2 kot. duk rumah je la. senang tak payah fikir.
3. sokong 1 malysia x?? sebab??
    entahla..sokong kot..
4. umo bape korang first time jatuh cinta or have a crush on some1?? y suka that person??
    ada ke? hehe.. masa form 1 ade rasanye.. tk mau citer pjg..
5. apa benda paling bangang yang pernah korang buat sepanjang hidup korang?
    rasanye takde lagi. :P
6. perasaan bila ada kawan yang tak reti nak senyum?
    fikir positif maybe dia ada problem kot.. kita still senyum je.. :)
7. if someone suka gila2 kat korang, and korang pun actually suka gila kat dia tu...then, dia tnye...sudi x  jadi bf/gf si dia... korang nak jawab ap??
    dah suka sama suka, ofkos sudi. *gatai jgk dayana nie* :P
8. bangun pagi, korang baca doa tidur x?? tak baik tipu :p
    Kadang-kadang.. hehehe..
9. ciri2 lelaki/perempuan yang korang sgt2 suka...
    baik, jujur, bertanggungjawab.. bukan playboy yg pasti.. :)
10. 10 thn akan datang...apa dalam pikiran korang?? ce cite...
      10thn lagi umur 29 so harap2 masa tu dah ade kerja tetap, dapat bawa family bercuti kat oversea dan    
      dah ade keluarga sendiri..hehe..insyaAllah..
11. facebook ke twitter menjadi pilihan hati korang..?? y??
      facebook still layan. tapi banyak guna twitter sbb ade privacy sikit. 

Finally habis jugak.. sy agak kemalasan nak buat soalan dan tag orang.. so setakat ni je la.. hehe.. ada jugak aktuviti kat blog yang aku boleh buat kali ni.. terima kasih banyak kat leen.. (^_^)

No comments: