Thursday, June 23, 2011

petang nan indah :)

Assalamualaikum w.b.t...
Dah dua hari aku berjaya tak tidur petang..hehe.. petang rabu aku,alia,dila,leen n anis berbasikal kat sekeliling puncak...lama kot tak cycling..almost 3 years kalau tak silap..haha..kesian pula kat diorang kene tunggu aku yang tergagap bawak basikal tu..best dapat rasa nikmat angin petang kat puncak..
kami berbasikal :)
 Hari khamis bersamaan 23 jun pulak aku ngan classmates (almost classmates la), mendaki bukit kat puncak perdana nie..huh..letih la jugak aku..aku je la kot letih coz dah lama tak buat keje aktif mcm mendaki nie..walaupun letih tetap happy dapat tgk view puncak perdana dari atas bukit...nice view..bila sampai part nak turun bukit pulak,aku dah start kelam kabut balik coz ada part yang curam.. mcm mana pun aku n kwn2 dapt turun dengan selamat...satu pengalaman yang menarik aku dapat dalam dua hari ni..
antara pemandangan dari atas :)


 ^_^

No comments: