Friday, July 8, 2011

Kebosanan melanda bila weekend

Bila weekend datang mesti aku bosan giler kat kolej..tak tau nak buat ape.. selalunya weekend mesti ada dalam 3 orang je tinggal kat rumah...yang lain mesti balik rumah sendiri or sedara mara...aku boleh je kalau nak balik umah makcik, tapi aku kurang suka sikit duk rumah orang..rasa lain macam je..tak tau nak buat apa bila duk umah orang ni.. dah la aku nie jenis tak banyak cakap dan sebenarnya memang tak ramah pun dengan orang.. lain la kalau orang start berbual dulu.. tak kan la tiap kali hujung minggu je aku nak keluar kot..dah tak tau nak pergi mana.. duit pun banyak habis kalau keluar..macam Jumaat lepas aku keluar pergi sunway ngan alia...nasib la duit yang ada kat tangan tak habis dan aku tak kena withdraw duit pun keluar aritu..

For this weekend, nampaknye rumah tak sunyi coz ramai yang ada kat rumah.. lagipun kiteorg ada byk test, quiz and presentantion minggu depan..dah la minggu tu, minggu sebelum balik kampung...memang feeling nak balik je la minggu tu..harap-harap dalam feeling nak balik pun, dapat buat yang terbaik dlm test n quiz... InsyaAllah.. :))
::tak berapa nak sihat sikit minggu ni, byk pulak penyakit yang dapat minggu ni::
^_^

No comments: