Monday, July 11, 2011

UiTM vs KKK

Semalam semua students yang ambik ko-k kena pergi induk ada perlawanan akhir Liga IPT.. UiTM lawan Kolej Komuniti Kedah.. kitaorang sampai kat induk dalam pukul 5..  petang tu adela aktiviti senamrobik ngan ceramah dulu.. memang ramai la kat padang kawad semalam coz student puncak alam, UiTM Melaka n Negeri Sembilan pun datang jugak.. lebih kurang 2 ribu yang berkumpul semalam.. kat sana kitaorang dapat kupon KFC setiap orang.. dapat la makan kfc kat tengah2 padang kawad.. mmg banyak la UiTM dapat sponsor kali ni.. dalam pukul 8 macam tu semua dah masuk stadium.. aku n kawan-kawan duk dekat jugak dengan kelab penyokong UiTM.. kat area kerusi I.. memang bising ar duk kat situ..
sebelum seat full



aku memang bosan ar tengok bola semalam sebab tak minat sangat.. dalam tak minat sgt pun still bersorak bila UiTM hampir nak gol.. tp tak masuk-masuk jugak sampai habis masa.. last sekali masuk gol dengan penalti, 7 kali tendangan...  memang berdebar ar aku masa tu..sejuk tangan, mcm aku pulak yang kena sepak bola tu..haha..akhirnya UiTM menang 5-4..Alhamdulillah.. tahniah pemain-pemain UiTM.. tak sia-sia aku pergi semalam.. dahla aku siap bagitau family suruh tengok kat Arena tolong sokong jugak UiTM....hehe.... UiTM dihatiku... ^_^

No comments: