Wednesday, July 13, 2011

♥Addicted ♥

tak tau nak taip apa sebenarnya ni..hmmm..
aku rasa macam nak citer apa yang aku buat dan minat lepas habis spm tahun 2009.. tak banyak pun aktiviti yang aku buat..lepas habis je last paper, malam tu aku ngan family bertolak pegi K.L.. duk seminggu kat kl..ronda-ronda..pusing-pusing kl.. then lepas tu bila smpai tarikh 30 dec aku daftar masuk driving school memandang hari tu baru aku cukup 17 tahun..hujung tahun baru cukup 17 aku ni.. dalam 2 kali seminggu aku kena pegi blajar memandu.. okay, selain blajar memandu aku start gila layan korean.. memang dah gler sgt ngan dunia hiburan korea sepanjang cuti..  nie sume aku blajar dari kwn aku, pjah.. dia memang dah lama minat korean.. macam2 kumpulan korea aku start  kenal.. .mula-mula, aku minat kat satu kumpulan nie, SS501.. sume pasal group ni aku amek tau... memory laptop aku penuh pasal diorg, start diorang debut,music video, variety shows yang diorang join sume aku download.. tapi sekarang aku dah kurang sikit follow coz group ni dah gerak solo..
SS501-Jung Min,HyungJoon,HyunJoong,YoungSaeng,KyuJong
Lepas aku dah tak follow sangat SS501, aku start minat kat other groups.. aku minat kat SHINee, 2PM, Beast and Ukiss.. aku minat kat SHINee lepas dengar lagu Juiliette and tengk Hello Baby.. sweet sangat tengok diorang jaga baby.. 2PM pulak start aku tegok music video I'll Be Back.. masa tu baru dua hari video tu keluar.. aku memang suka sgt dengar lagu tu.. dari lagu tu mula keluar tgh tahun 2010 sampai sekarang ringtone fon aku tak ubah-ubah.. B2ST and Ukiss pulak sebab aku banyak tgk korean variety show jadi kenal lah dengan group2 nie...lagu2 diorang pun best2 jugak..
B2ST

SHINee in Hello Baby

U-Kiss


Sejak aku kenal korean enterntainment, dah jarang layan lagu melayu n hiburan Malaysia.. aku rasa happy bila dapat tgk variety show diaorang ni.. lain dari yang lain.. some variety show diorang ada jugak pengajaran tersendiri mcm strong heart.. dalam mp3, fon aku mmg banyak lagu korean la.. aku rasa aku ni macam lebih update pasal korean entertainment banding kat negara sendiri..huhu.. macamana pun, aku still layan lg setengah2 lagu melayu n citer melayu nih.. masih tak lupa negara sendiri lagi.. cuma kalau ada artis baru kat dalam negara ni mmg lmbat la sikit aku kenal diorang ni.. hehe.. :)
^_^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments: