Wednesday, November 9, 2011

Memories ; Matrik's Life..

Assalamualaikun wbt..
tetiba malam ni aku nak entry tentang suasana kat matrik.. best sebenarnya duk kat matrik penang ni.. tapi sebab aku sendiri yang tak boleh nak carry on, so aku pun decide nak quit matrik.. aku sempat duk kat sana dalam 6 bulan.. habis jugak la satu sem.. kat sana kelas dipanggil praktikum, aku dalam H5P5.. macam2 kenangan kat matrik yang aku ada..roomates aku fatihah, haida n azra..aku jugak dapat kenal ngan kawan2 azra, syidah,nina n haziyah..best dapat kenal ngan korang.. pastu kawan2 praktikum aku pun baik2..bertuah dpt kenal diorang.. ni lah some of pictures yang aku ada untuk buat kenangan..
Ni masa larian KAKOM.. disebabkan masa ni musim bola so tema kitaorang pun kait ngan bola..



Yang bawah nie pulak kenangan aku masa buat eksperimen kimia, biologi..
sempat jugak aku merasa bedah tikus ni..

Gambar2 masa sambutan hari raya 1 Malaysia..
with mentor H5P5, Pn.Laili


masa berbuka puasa untuk students blok A

Yang ni pulak masa sambutan Hari Kemerdekaan.. kalau tak silap masa ni bulan puasa jugak.. 

 dan gambar-gambar lain..banyak jugak la gambar aku kat matrik ni...

dalam library
with asma hanim and iman..best dapat kenal iman.. :)

masa ni aimuni ada lagi.

hari aku keluar dari matrik..

best kenal dengan mereka semua.. InsyaAllah i'll always keep them in my minds.. (^_^)

No comments: