Wednesday, November 30, 2011

sayonara~ November 2011

Assalamualaikum. wbt..
November pun dah nak berlalu..
minggu ni masuk minggu kedua aku start new semester.
Awal2 semester pun dah ada cuti banyak. Isnin lepas cuti awal muharam. so memandangkan weekend sambung dengan cuti awal muharam, aku pun balik rumah Chuda kat Bukit Indah, Ampang dengan Leen. Hari Jumaat tu sebelum ke rumah Chuda kitaorg pergi klcc tgk movie Aku Bukan Tomboi. hehee sempat lagi tengok movie tu. dahla masa tu aku dapat demam selsema. memang tak larat la malam tu. pastu hari sabtu tu pun kitaorg pegi klcc sekali lagi. tapi kali ni dengan family Chuda. Aku ngan Leen jalan-jalan je dalam Suria tu. Tak mampu nak beli pape. tengah pokai masa tu. Kitaorang ikut je Ayah Su n Chuda shopping. :D



That's all for November.. bye2 November.. December will be month with my beloved family. Can't wait for this 9 Dec. gonna meet my family at Langkawi.. :) I hope can make sweet memories in December 2011. InsyaAllah.. I also will be 19 years old for this December. :)

No comments: